Un espai de reflexió blaugrana

dilluns, d’octubre 09, 2006

El títol més il.lusionant

D'enguany, el títol que em faria més il.lusió és el Mundial de clubs. Per vàries raons: Perquè el Barça no ha guanyat mai la Intercontinental (i aquest Mundial és la continuació d'aquella competició)
Perquè en prendre-hi part un equip de cada continent, el ressó mediàtic està garantit.
Perquè aleshores sí que pots dir que el Barça és actualment el millor del món.
Perquè arriba en un moment físicament bo pels jugadors.
Perquè a mitja temporada ja podrem gaudir d'un gran títol i això treurà pressió pels jugadors a la resta de la temporada.

4 Comments:

Blogger pau margarit company said...

Hola de 9, aquesta vegada rarament no estic d'acord amb tu, tu tenrecordes qui va guanyar la champions fa dues temporades? Segurament si, i la intercontinental? potser si potser no, pero si t'hi fixes la gent recorda mes la champions que no pas la intercontinental, jo crec que es millor la champions, pero amb l'altre fas mes aficionats del barça, evidentment, has dit la que et faria + il.lusio i en aixo jo no m'hi puc ficar.

Apa adeu i sort, que la vida de periodista virtual i cibernetic no es facil!

dimarts, d’octubre 10, 2006

 
Anonymous Anònim said...

Jo no estic pasa d'acord, no penso que aquest títol treiés pressió al barça. Que faria ilusió, d'acord, però res més.

Una abraçada amic!

dimarts, d’octubre 10, 2006

 
Blogger dfons said...

A mi em faria més il.lusió la CL. Molt pocs equips han sigut capaços de guanyar la CL en dues temporades consecutives i el prestigi que aixó ens donaria es impagable.
Després la lliga i finalment el mundialet, que al cap i a la fi, es una remodelada copa intercontinental.
Salut

dimarts, d’octubre 10, 2006

 
Blogger Jose Luis Rodríguez Beltrán said...

Tens tota al raó, potser no etd onará molt de prestigi, però carai! és l'únic títol que no tenim. Recopa, Uefa, Champions, continental...però Intercontinental no! Per això i per dir que som els millors, mereix al pena. Un cordial salut!

dimarts, d’octubre 10, 2006

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Home